Tuesday, February 1, 2011

merah day!

seperti yang t'catat dalam entry semalam,kan ada plan photoshoot kan? hehe korang mesti dah dapat agak plan tu jadi bila tengok tajuk entry nie kn? weeee,memang jadi punn :))


tutup buku semalam,hari nie cipta kenangan baru :D pagi-pagi itu,daku t'lambat bangun,mane tak nye pesan kat adik suh kejutkan before dye gi skulah tapi ___ *hampeh punya adik! -.-* tapi xpe lah sebab ksuha punn ada kerja nak kena settle before keluar b'poya-poya b'sama kami,so aku nie xde la lewat sangat :))


ohh yee,lupa nak amik pic breakfast roti canai. xpe,straight to the point jee *cakap banyak pulak kan? sorry heheh*


lokasi pertama : masjid kristal


masjid nye dah la xnampak penuh. kitaorang pulak posing macam xde ciri-ciri islamik punn -.-
aku pun xpaham kenapa cik ecah nie nak posing macam tu. kita nie kat masjid tau cah?? :P





then : muzium losong

port pertama ; tangga turun ke taman bawah
lepas tu dekat pondok la pulak sebab kitaorang dah semput sebenarnye hehe :P

sudah nye,aku yg kena buli!

nie tangga kapal ke bot. entah,belasah je.



cinta 3 penjuru??? :((

ingat pic nie x jadi tau,but ok la kan? haha balik balik.

banyaakk lagi pics kat tempat nie tapi nanti entry nie jadi over long la pulak kan. so pics yg xde kat cnie korang boleh try tengok dekat fb aku,album 'CNY-teghanu' :))

sebab kepenatan dan kelaparan,kami lepak kat mcD. soo susah nak cari port sebab plug xbanyak,cane nak cocok laptop punye wayar? but lastly dapat 1 port,then aku order BIG MAC *yeayy!!*

dan2 aku on9 sebelum bedal big mac tu,cik ecah dah melahap dulu.
candid2 orang ialah kerja cik ecah bila dia dah selesai lahap :P
dan banyak lagi lah hasil kerja cik ecah nie,aku dah penat susun pics nie semua,fuuhh -.-

nak maghrib td,baru lah kitaorang sedar diri nak blah *hehe,mesti abang yg kerja mcD td rase nak halau je kami,dah la duk lame memekak pulak tuu. panasss je an haha*  

soooo sweet la hari nie,31hb januari. thanx ksuha and ecah. so aku pun dah malas cakap banyak,THE END ~~~




No comments: