Monday, January 31, 2011

lepak2 petang

hari nie,jam 4 petang,daku ada date ngan diaorang b'dua. *dua ok,tak maen la sorang jee :P* pukul 2 lagi aku dah slow2 iron baju and selendang mendang bagai hehe awal kan? mesti laa xnak lewat,date pulak! :P


diaorang nie ialah cik ecah and madam-to-be kak suha *yeay* matlamat utama kiteorang ialah nak cari dan beli baju merah untuk sesi photoshoot b'temakan merah sempena tahun baru cina yg d'rancangkan keesokan hari nye :)) *photoshoot lah konon an haha* tapi aku dah ada,so just gedik nak ikot la hee :P yg xde baju merah nye cik ecah nie ha.


destinasi kami ialah : giant !


hehe comel kan kami?? sweet gtu.

haa,sepahkan semua yee

dan2 kan? pic lagi besar pulak tuh. haha


tapi last2 kak suha pulak yg beli,2 helai pulak tu. merah and pink :)) *ecah,mane kau punye?????!!!!!!!!!!*


then memandangkan taste cik ecah nie tinggi dan dia reject mentah2 baju2 dekat giant,maka kiteorg b'niat untuk b'gerak ke mydin mall pulak *semua destinasi bajet hehe well,duit loan belum masyuk!* but sebelum tu kami tengok2 dekat TTC ( Tereangganu Trade Centre) *kot la,aku pun x sure name nye,haha!*,then makan2 dekat food court giant sebab kak suha belum makan lagi,kesian.


menu : nasi kerabu ayam berempah and 3 layer tea,my fav!


tapi ____________ dekat food court,cik ecah kita nie tiba2 b'tukar angin monsun nye *aiseh,tahu laa angin kencang tadi sampai selendang aku pun melambai macam dalam filem hindustan* tapi kenapa cah? aku ada t'silap kata,t'kasar bahasa ke?? alamak,teruss selera makan aku berubah walaupun perut b'gelora ~~~ *tapi kan aku telan jugak laa 2 per 3 nye hehe!*


to ecah : aku nak tahu sangat ape salah aku,cah. aku xsuke giler suasana tadi. sumpah aku xsuke. kak suha pun gelisah je duk pikir ape yg xkena. kami niat b'gurau,mungkin kau t'salah menerimanye. kami mintak maaf dan kalau boleh aku nak sangat tahu ape salah aku. dan mungkin plan esok yg sudah b'zaman kita rancang b'sama akan t'kubur begitu sahaja :((

No comments: