Tuesday, February 15, 2011

godek-godek blog :)

hari nie cuti umum maulidur rasul kan? paam-paam jela bile ngah xde duit nie,aku jadi budak skema la kan,lepak dorm jela. haha. nak tahu ape aktiviti cik izatytieytek kat dorm hari nie??


*drumming~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*


touch up blog!!!! hehehe :P



cik sab : siti sabariah : miss genit singgah kat dorm aku nie,then kami *aku,ayu dan izza* menuntut la ilmu blogging dengan dye. macam-macam la yg kami tanye. sampai b'buih dye story sama kiteorang. maklum la,miss genit kita nie blogger yg femes tauu :D pegi la tengok blog dye,tu link kat nama dye :)

profile pic fb dye. style kan? :)


sab jangan marah tau tiey amek pic nie and tempek kat cnie. tau tau tau. thanks sab for everything.


seronok giler bile semua yg dibuat tu menjadi. kalau korang memang selalu bukak blog nie, *perasan,sape je yg selalu bukak belog ekau nie??* mesti korang perasan la ada perubahan ckit dekat blog nie. antaranya yg kat atas tu yg gerak-gerak tu,ada serve nuffnang,nak komen pun xpayah verify apa2 lagi,shoutbox tu da ada link blog. emm tu jela kot. ckit2 je and kebanyakannye setting dalaman jela. but aku bangga giler sebab walaupun baru masuk 3 minggu aku bersama blog,dah banyak yg aku pandai buat. well im a good learner kan? hehehehe

aku sebenarnye nak buat banner pakai pic nie tapi tadi kilat 
ribut guruh semua ada so aku terus off lappy. m'gelabah kan?? haha

ada banyak lagi yang aku nak godekkan dalam blog nie tapi nanti2 la dulu,aku xnak la blog aku nie kena kejutan budaya hehe :P slow-slow haa,so keep updating my blog from time to time *walaupun xde ape pekdah yg korang dapat hehe* well nanti aku follow la blog korang balik,dun worry laa.




p/s : still lagi perlukan tunjuk ajar bloggers yg mahir :)






No comments: