Tuesday, February 1, 2011

cooking time!

ok dear-dear,daku masak! aku tahu sure semua nak buat mata bulat kan? *korang ingat korang comel? haha* jangan duk besarkan mata bagai,percayeee laa,izaty madiah nie masak lunch hari nie. :))


menu lunch hari ini *sila amek pen dan kertas* : nasi puteh,sup tulang kosong,ayam kunyit dadu dan sayur goreng telur :D

taraaaaaaaa sure mantoppp *perasan sieyh daku*


kasi close up ckiitt :))


korang xyah imagine la cane muka aku time masak *memang sengaja xnak tunjuk sebab tu xde gambar aku punn haha*. imagine je aku tetap nampak vogue ok? :) orang yg paling happy ialah adek aku sebab time2 ibu ku pulang lambat macam hari nie,memang dia akan kebulur. bapak pemalas budak nie,naseb aku ada. makan lah budak tu dengan lahap nye *bangga aku hehee* lagipun cuti2 camnie jela aku b'peluang tunjuk skil yg xberapa nak teror nie d dapur. xkan la pandai makan je kan,umor dah nak masuk 20 kott.

ok dah2,cukup sampai cnie. hari nie bz ckit sebab aku dah mula start buat assignment. hmmm -.- chow







1 comment: