Saturday, February 12, 2011

weekend @#$%^&*

arrgghh. tatkala remaja-remaja laen menghabiskan hujung minggu dengan keluar membeli-belah,menonton wayang gambar,berjumpa buah hati,lepak bersama teman-teman dan sebagai nya,aku di bilik menghabiskan masa dengan online,menulis blog dan menyiapkan nota csc. *ohooooi,lame xbuat ayat skema macam nie hikhikhik rase nak tampoo x?? weekkk*



ok,sangat bosan ok?? aku teringin nak kuar shopping,tengok wayang,round2 kl,b'peleseran cuci mate,b'gaya cnie sana tapi mengapa destiny daku hanya d dorm sahaja?? semua salah ptptn!!!! kau tengok la nanti,aku xnak bayar kau cepat-cepat. aku nak bayar lambat-lambat macam lambatnye duit kau masuk dalam akaun aku sekarang! *ok,pendendam giler!*



aku rindu ts,bb,pavi,mid,summit T__T

jage la,aku akan balas nie bile aku da de duit nanti. x ingat dunia punye la. gggrrrr,xnak lagi habiskan weekend dengan duduk kat dorm jek! tension!!


p/s : xde sape nak bawak aku kuar ke? xde sape nak banjer aku ke???? aiseh *mngeluh kuat2* hum,fine lah!






No comments: