Tuesday, February 22, 2011

ha???? ape?????

memang haku nie hangin betol dengan berita yg satu nie! gggrrrrrrr jom heboh ada dekat terengganu weekend nie???? APE?????????




kenapa time aku dekat kl nie baru kau nak buat ha?? time aku kat terengganu,habuk pun tarak. aiseh. kalau ptptn dah masuk semalam,mau aje aku beli tiket balik weekend nie. pehal yg aku ye-ye sangat nie?? sebab aku xpernah join jom heboh! mampos la nak cakap aku nie kesian ke hape an,haha. memang sebelum-sebelum nie xde pun jom heboh kat terengganu,kena banned. nie memang first time la nak buat kat terengganu tu,tapi aku pulak xley join. sedih kan? haha chill laaa

nanti kalau aku call family,mesti telinga aku panasss je dengar cerita adek aku tu gi jom heboh. aku sure diaorang mesti pegi sane punye nanti. malasssssss call haha macam tu pun boleh??




















p/s : nak beli barang-barang makanan murah sebenarnye :P









3 comments:

Hayati Hamzah said...

xpe tggu jom heboh kat kl nanti pulak ok ;)

izatymadiah ^0^ said...

yg tragisnye yati,time jom heboh dkt kl tu cuti sem so i ad kt trganu :(

Hafiz Hafizol said...

samela kite... time kite xda kt KT r kan diorg wat.... haiya...