Tuesday, February 8, 2011

new lurve ~

ahahahahaha *gelak senang hati* bikin kontroversi jek tajuk entry nie kan. ngamuk2 orang tu nanti hehe. well,b'sabar,b'sabar. jangan salah anggap dulu. 'new lurve' ini adalah keANGAUan terbaru aku terhadap PERFUME ~~~~~~


kenapa aku cakap cinta baru? sebab dulu aku sangat xsuke perfume *pelik pompuan nie kan? haha* aku cepat lemas and rimas dengan bau perfume,nak nak kalau bau nya tajam. andd aku memang anti betul ngan orang yg suke sangat sembur perfume sampai setengah botol -.- *kau ingat ape? orang jatuh cintan la ngan ko lau ko sembur sampai t'sumbat2 hidung orang tu??* but now story nye dah laen :))


aku suka perfume! aku suka wangi! aku suka bau mewah! aku suka rasa berharga *kerana dirimu begitu berharga,wah gedikk gtuu*

DKNY be delicious ; yummy!

DKNY fresh blossom 

rangkaian DKNY nie lah pencetus kepada kegilaan terbaru daku nie. daku betul-betul jatuh cinta dengan bau dia *memang xyah cerita laa,wangi kottt* and sebab botol nya yg comel tuuu *botol pun boleh? hehe*

nak dijadikan cerita,semalam ada akak datang bilik and promote perfume2 b'jenama. dannn aku marah sebab harga dia murahhh giler. akak,ptptn belum masuk T_________T menangis aku.........


aku suka nie dalam banyak2 semalam. cantik. dalam dia ada glitter. kotak tu music box tau,bukan kotak biasa. aku nak :((
aku pasrah bila akak tu simpan perfume baby doll tu dalam beg dia. aku pasrah *melutut sambil b'derai air mata. haha ah,toksah dramatik sangat* tapi mana nak dapat perfume harga runtuh macam tu lagi?? tolonglah ptptn,masuk la cepat. nanti daku kempunan. and korang,nanti bulan JULAI,bagi aku PERFUME tau. aku xnak benda laen,nak tuuuuuu je!


p/s : tau tau tau julai nanti bagi perfume :)) aku tunggu ::))


2 comments:

Perfume-Malaysia said...

u da try burberry brit and the beat? melompat gak bau dia..hehe

izatymadiah ^0^ said...

belummm,seriuslyy???