Friday, February 18, 2011

50th follower!

wow. sejak blog nie da berubah wajah ckit and da dipromote dekat sahabat blogger dan komuniti gila blog,follower dan shoutbox dah bertambah meriah! waa terharu beb,sebab waa kan baru je 3 minggu dengan blog nie tapi follower dah 42 *sekarang nie and hope meningkat lagii* thanx korang yg sudi singgah-singgah,tinggalkan jejak kat shoutbox dan paling best,jadi follower daku as a new blogger nie kan. *terharuuuu makkk* :P sebagai membalas budi baek korang-korang,aku akan pegi kat blog korang berdasarkan jejak korang kat shoutbox,shout korang balik and jadi follower korang jugak. :) fair and square kan?? *baek nya aku hehe*


dannnn aku terpikir laa nak pilih follower yg bertuah *drummmmiiiiinnnggggg* and follower yg bertuah kali nie ialah bakal follower yg ke-50 ~ giftnye rahsia but xde la grand benoorr pun,maklum la student lagi then loan belum masyuk pulak tuu. T_T


errkkk =.= sekarang baru 42,nanti semua orang xnak follow dulu sebab nak tunggu giliran ke-50. alamatnye sampai ke sudahnye laaa follower duk tang tuu jugak. aiseh. ok macam nie,korang follow je,then tinggalkan angka korang *korang follower yg ke-berapa* then nanti aku choose and ada hadiah misteri jugakk ngeeee baek x aku??? hahahahahaha

motif aku????? well saje je,nak appreciate aku punye follower,xsalah kan?? nak appreciate semua xlarat laa,so boleh kan aku pilih certain-certain jee?? kan kan?? *CAKAP BOLEH! hehe*

ok la then,selamat singgah-singgah,shout-shout dan follow-follow :) next entry kite tengokk sape yg keennnaaaaaaaaaaa hehehehehehe

2 comments:

al-humairiey said...

erkkkkkzzzzz....nk UNfollow balik la mcm gini...nk tnggu turn yg ke 50....HAHA >..<

izatymadiah ^0^ said...

eeiii xpayah la haha.
nanti aku pilih ko jadi follower b'tuah ek. :P