Saturday, February 19, 2011

tag oh tag!

walaupun aku xsuka dengan soklan-soklan nie,da kena tag kan buat la jugak =.=


SILA JAWAB SOALAN DENGAN TELITI


1. Sila beritahu nama penuh kamu. Tak kisahlah sampai nama datuk , moyang kamu tuu.


nur izzati madhiah bt aznan b awi *erk. tu je aku tawu*




or aku lebey suke eja name aku macam nie : izaty madiah :)




2. Kamu suka warna pink tak?


dulu suke gileeerrrr kottt sampai member cakap 'ko nie tiey,asyik pinkk jek. b'buluu mate aku nengok!'




errkk. =.= ok ok now aku cuba kurangkan pembelian barang-barang b'warna pink,sekian.




3. Kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan si pemberi taggie ni apa kamu nak cakap dengan dia?






umm umm malas la jumpe,da selalu sangat kot nampak dalam dorm nie agagaga ;p




4. Siapa paling comel? MaherZain atau kamu?


maher zain comel ke?? bukan dye hensem/macho ke?? cute is sooo not him la,bagi aku jela :P




5. Mana lagi sedap, kek atau aiskrim ?


hmmm lau kek secret resepi dibandingkan dengan eskemm harga 1.50,mestilah kek lagi sedapp.




lau eskemm double dutch or chocolate truffle dibandingkan dengan kek bakery biase2,eskem la menang ngeeeee ;p





6. Bila tarikh lahir si pemberi taggie ni? ( Kalau kamu ingat, kamu memang hebat)






oppss,ntah laa ek *kejam nye aku hahaha sorry2,laen kali tampal kat dinding eh?



7. Ain Maisarah, siapakah dia ?




sapo lak nieh?? xkonal eh den. =.= pencipta soklan2 _______ nie ke??


8. Ceritakan sejarah kamu membuat belog. Ikutlah sampai perenggan pun.


menangis-nangis mase first time buat haha.


rase nak baling selipar punn ada =.= eh?




9. Apabila hari jadi kamu, kamu nak saya ( pemberi taggie ini ) beri apa kat kamu?


perfume DKNY pun cukup :)
alaahh,berangan jela,sape nak bagi??












aku malas nak tag  ramai orang boleh?? 10 tu ramai sangat laa. just tag kat mekocahje and qidrahman sayang :))



















2 comments:

Qid Rahman said...

yeay yeay :))

izatymadiah ^0^ said...

make sure u buat nie tau lalink heeeee <3