Sunday, September 25, 2011

type of BLOG

dah berapa bulan jadi blogger,baru nak cakap pasal konsep blog kan? suke hati lah,nama pun blog aku.

if ada yg follow blog aku nie or yg rajin stalker blog nie,mesti tahu kan yg blog nie memang berkisar pasal life aku,nama pun REALITY SIDE OF IZATY MADIAH. blog nie memang konsep dia banyak gambar daripada sentences,let the pictures tell the stories la kononnya. 


what i have been through or moments penting dalam hidup aku selalu jugak laa aku update dalam nie.even the private parts with family and him pun ada,and that make me realized yg aku perlu kekalkan keprivatan semua tu dengan tidak mengupdatekannya di blog.

why?

the most important persons in my life are family and him. dalam entry lepas-lepas pun aku ada tulis,selepas Tuhanku dan Muhammad keduanya adalah family aku yg mana aku hanya ada seorang abah,seorang ibu dan seorang adek. selepas family adalah tempat si dia,satu-satunya dalam hidup aku. so orang laen tempatnya kemudian-kemudian selepas mereka-mereka ini. dulu,kini dan selamanya.







disebabkan aku sayangkan mereka sangat-sangat,mungkin aku patut considerkan keselamatan mereka daripada menjadi mangsa stalker-stalker yg suka jagakan tepi kaen aku walaupun aku selalu pakai tshirt dengan jeans. aku xnak diaorang juga turut distalker. they deserve their own space and normal life. so certain parts yg aku harungi bersama diaorang yg aku rasakan peribadi,tidak akan lagi diupdate dalam blog.

so its just all about me,my way of seeing things,my talks and me whatever sahaja :)




sejauh mana pun kita,setinggi mana pun kita,ingatlah family tersayang :))







No comments: