Friday, October 7, 2011

FINAL is OVERRRRR

aummm rindu setengah mati lah sama ini blog! lama gileee xjengah. maklum,final week. but the great thing is,yessss FINAL is totally OVER! 



minggu final sem 5 nie agak singkat sebab 3 je paper final aku. BIOLOGY,CHEMISTRY & INTERNET PROGRAMMING

tang 2 subjek first tu mesti xheran kan? tapi tup tup ada subjek programming pulak. haiggoo,aku pun xpuas hati kenapa kena blaja tu. naek biol kepala nie,jawab nak xnak je =.='

sem nie sangat-sangat menakutkan aku sebenarnya walaupun paper sikit. satu drop,the whole pointer will drop. like nangka busuk gitu jatuhnya. aduh. dah la jawab merapu,keluar dewan nak awal je. runsing mak nie mikirkannya nob oii.

tiap-tiap malam before hari paper,sure tido aku xlena. mau setiap setengah jam,mesti aku terjaga. time xde paper,boleh pulak tido mati. sem-sem lepas xpernah pun macam nie. lagi lah aku risau. jangan sem nie cipta sejarah yg xpernah berlaku 4 sem yg lalu sudah lahhhh. nauzubillah **pasrah**

nak jugak berangan macam sem lepas,even dah diduga dengan hebatnya,still lagi excellent setimpal dengan apa yg aku dah tanggung. sem nie?

dengan semua yg dah datang menduga aku,aku xkisah dah pasal pointer lah,dekan tu semua. pegi lantak laa dengan pointer,pointer duk nombor 2. first,LULUS semua paper dulu! 



Tuhan,Engkau maha mendengar,aku mohon aku XNAK jumpa subjek yg sama lagi sem depan. berilah aku kesempatan menimba ilmu-ilmu baru. setakat LULUS pun jadi lah,x mintak banyak pun :'(

maybe di saat ini,ada seseorang atau sesetengah individu tersenyum gembira melihat kejatuhan aku. memang xboleh aku lebih dari kau kan? fine lah,amek lah. semua kau punya,puas hati?


kawan-kawan,doakan aku LULUS semua paper boleh?
**kesian x? aaaa aku xpernah setakot nie!!**


p/s : aku ada adek aku di sini sebagai penguat semangat aku!
thanx adek,air mataku xtumpah setitik pun! :')




No comments: