Friday, September 9, 2011

aku tanpa dia :'(

malam nie nak jiwang. jiwang sampai meleleh-leleh. 





aku di kuala lumpur,dia di kuala terengganu. siapalah aku tanpa dia,
semakin hari semakin sayang,semakin jauh semakin rindu,
semakin sakit semakin cinta. 

karenah manusia di sekeliling mengajar aku betapa bererti nya dia di sisi ku. tiada setanding dirinya,kuletakkan dia selepas Tuhanku dan keluargaku. tiada siapa mampu jadi sehebat dirinya,
sesabar dirinya,sepenyayang seperti dirinya. 

aku berani bertaruh,seribu sahabat pun xkan setanding dirinya. seribu lelaki pun xkan mungkin menandingi tempatnya di hatiku. 
kuyakin dia jodohku walau seburuk mana pun dia.



sedangkan lidah lagikan tergigit. walau berapa kali terluka,
dia tetap kucinta,kemaafan tetap miliknya.

terkilan aku di saat ini,tiadanya aku di sisinya di hari lahirnya. 
tiada yg mampu aku berikan selain cinta yg mendalam dan 
kesetiaan yg xkan pernah runtuh. 



MUHAMMAD ASRULDDIN BIN ANANG
SELAMAT HARI LAHIR KE-20

aku mungkin x seromantis yg laen,namun cinta ini setulus 
dan sepenuhnya untukmu. percayalah.

those 3 years mean a lot to me,
thanks for everything sayang.





p/s : okay,aku over. aku sendiri nak termuntah. 
ignore this,i just wanna be home rite now :'(




4 comments:

al-humairiey said...

sedeyh...tersentuh.....
bile lah agaknye kite nk rase mcm gini gak ek?? rasa sayang yang takley dilepaskan? rasa syg yg pnuh brmakna skali smpai kite rase kite beruntung dpt disamping dgn seseorang itu tnpe rase menyesal??

tyy@tek ^0^ said...

mai,semua akan dapat rase macam nie sbb jodoh dan pertemuan dah tertulis di loh mahfuz..cume cepat atau lambat je,n aku bersyukur di saat org laen masih terkontang-kanting mencari cinta,aku dah dapat dia :')

amy shuhada said...

wewwwwiit!

tyy@tek ^0^ said...

maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ;p