Friday, September 23, 2011

cik gila PANADOL!

yup,aku si gadis yg gila panadol,bagi aku panadol macam benda alah magic. sakit kepala,telan je then puff,hilang! **gila macam drug addicted punya statement!**




panadol nie or nama scientificnya paracetamol comes in so many variations tau. pic atas nie salah satu je,ada yg biasa,soluble,extend,even for children pun ada. **senah,kau nie cakap macam public xtau pape kan? oppss sorry,pardon my mistake ;p**



ya ya yaa,aku dah banyak dengar pasal keburukan benda alah nie bila ambil over-over or selalu sangat telan. but setiap benda kan memang ada baek dan buruk dia. for your info lah kan,panadol nie dah dikaji selama 40 tahun sebelum dikomersialkan tau. so xkan lah buruk je yg korang boleh nampak daripada panadol nie kan? :)

sebenarnya apa yg aku nak sampaikan pun,aku xberapa nak sure sangat ;p err,haha maybe sebab baru tadi aku telan panadol nie,'ter'demam pulak sehari dua nie hurm :(

and yes i do know isu pasal panadol nie dah ketinggalan zaman lah sangat-sangat,but but but kat luar sana mesti ramai yg suka benda alah nie,macam aku. aku sangatlah percaya panadol nie ada kebaikannya and im seeking for that info,lau korang boleh bagi opinion laa.




apa kata if korang ada more info on this thing,
share it with me,okayy?? :D









No comments: