Sunday, September 4, 2011

eksklusif RAYA 2011


lepas ambang SYAWAL part 4,blogger nie terus diam an? haha ;p sebenarnye ad part 5 dan 6 tapi sebab xsempat snap pic **tempat shopping tersangatlah crowded** so,xdela entry part 5 dan 6 tu :(


it's okayy sebab hari nie aku akan display,secara eksklusif,
album raya 2011 yg kebanyakannya pun ad dalam fb :)
**so xberapa eksklusif la kan?**


1 syawal **hari bersama sanak-saudara**

  

beloved sis

loving parent


2 syawal **hari mengunjungi sahabat-sahabat**



tuan rumah,wanie


3 syawal **open house!!**


open house,so xsempat nak snap pic. aku kan bibik haha. 
banyak pic guests je. =.='


4 syawal **hari kenduri-kendara**

err baju tu lepas open house diclosekan,aku basuh yee 
bukan xbasuh! ;p






5 syawal **jalan-jalan with byby**

siar-siar tengok kuda gagah
nak tunggang tapi takuttt




6 7 8 syawal nie,parents dengan adek dah mula sekolah,byby dah mula masuk kerja,frens pun dah mula balik kolej masing-masing,so xtau lah lagi ape plan nya. the end of syawal dah kot? 

aidilfitri tersangatlah indah bersama-sama insan-insan tersayang. masa begitu pantas berlalu,membuatkan aku berat hati untuk pulang ke kuala lumpur :(

bloggers and followers,salam aidilfitri minal wa faizin :))




oh,btw,kepada stalkers or dalam bahasa sopannya silent readers,aku akan cari jalan macam mane nak privatekan blog aku nie. aku xkan biarkan korang dengan sewenang-wenangnya meratah isi blog aku tanpa meninggalkan sebarang jejak atau komen as a follower!







No comments: