Sunday, September 18, 2011

USC BBQ

lame x update blog kan? 
haaa semuanya disebabkan event science club nie,15hb sept. 
sebagai perancang perjalanan majlis,peranan aku sangat2 lah 
besar dalam memastikan aturcara berjalan mengikut apa yg 
aku dan semua AJK serta Sir Fairuz mahukan. 
**ayat xleh lagi skema??**




kalau nak story pasal plan aturcara tu,
sampai esok pun xhabis wa cakap sama lu.
ada je yg nak diubah-ubah even dah last minute!
fullstop,xnak story lebih-lebih,sakit hati mak nok ooii

aku nie first time planner,so malam event tu agak kelam-kabut 
jugak la sebab aku xde plan B tuk coverkan problem MC yg 
tetiba kena tinggalkan majlis. haih,mati kutu aku dibuatnya!

paling sedih tu,aku kena duduk belakang tabir je,
walaupun xde tabir. makan pun x nyempat nyah! 
nak snap gambar tu pun angan-angan indah jelah.



ini pun sedekah dari miss hoho,thanx!
dari kanan,aku lah kan hehehe
tengah tu budak cun,si bendahari,amyra
dan paling comel tu,incik ad,pengerusi :)

biasalah kan,lau event2 macam nie,penyeri nya haruslah ada 
cabutan bertuah wah wah wah haha and aku nie kan selalunya langsung xbertuah kalau bab2 lucky draw nie. 
haremm laa nombor tu nak kena kan.

tapi malam tuuuuu,jeng jeng jeng!


haha gamba xberapa nak lawa,but nie lah hamper bertuah aku. 
besar okay!

nie rahsia club sebenarnya,hamper2 ada 2 jenis.
yg besar2 nie disponsor oleh UMNO,RM36 each.
yg kecik2 pulak pakai bajet dari club je,RM10 satu,
handmade aku,amyra dan shima! xsenonoh rupa dia ;p
haha bertuah giler aku dapat yg besar tuuuuu!

lepas semua dah bersurai,aku rase free giler.
no more club meeting,susun2 plan aturcara,cari2 orang untuk persembahan and so on. im soooo relieved!
next sem aku nak resign! xmau dahhh haha



kat sini aku nak say thanx kepada semua yg terlibat,
yg bagi kerjasama,korang punye kerja memang terbaek lah.
see u next club event,tapi aku nak jadi audience je xnak dah jadi AJK hehe ;p




No comments: