Thursday, May 5, 2011

alkisah mcD

aku memang peminat setia mcD,sejak.....eh,xsure la sejak bile. but yg pastinye aku selalu mengidam nak makan burger mcD mase terperap kat asrama kolej. BIG MAC or MEGA MAC. so now bile dah balik nie,plan la nak g makan kat mcD sambil lepak-lepak dengan MEKOCAHku **wah gtuuu* tapi hancussssssss pulak :( something came out this morning,family matter 

babe,sorrrryyyyyyyyyyyyyyyyy sangat!

kiteorang plan nak makan breakfast mcD tau. ciap nak turun pukul 9 pagi lagi tau. memang dah lame sangat aku mengidam nie huhuhu

semalam pun dalam kepala aku ingat nak amek set A nie haa :(

dalam sedih-sedih aku and xlarat nye aku hari nie,ada jugak la something yg buat aku excited ckit. nak tauu ape??


nampak x? yg kaler PURPLE tu dah kuar laaaaaa!

weee aku suka! sejak aku tahu benda alah 'tin lutsinar' nie ada kat mcD,wah berkobar-kobar semangat aku nak kumpul semua warna 'can glass' nie. comelnyeeeeee! heee ntah pape kan? 

sekarang pun aku memang dah ada yg kaler kelabu tu,name dye CHARCOAL. memang name dye ok,bukan aku yg reka snirik! ;p



so if there is someone nak banjer makan ke hape an,aku suggestkan bawak aku g mcD **wah,dah mintak banjer,demand pulak ;p* alaaa bukan selalu kan? 'can glass' nie pun bukan selalu ada,pliss la pelisssss




jom g mcD!









No comments: