Thursday, May 26, 2011

result ku :))

alhamdulillah,semalam result budak2 uitm dah keluar. macam biase la,student portal asyik tutup je,aku tengok dalam inbox email,habis cerita. yeay!! :D haha pointer naek,aku xsangka. kan dalam entry dolu2 aku cakap paper macam haremm kan? haa memang xsangka okayyyy

posing je kat pizza,celebrate
kat laen haha

reward x la semegah mane,tapi xpela bukan reward yg aku kejarkan. cukup membuat parents aku rase berbaloi hantar aku belajar jauh2. cukup untuk membuatkan rase pengorbanan aku meninggalkan cinta untuk cita itu berbaloi. sayang,aku akan sentiasa kembali untukmu **wah gtuu xkoserrrr jiwang2 nie*

sem lepas memang cukup mencabar. andai aku x tabah,maybe sem lepas lagi aku dah amek break. kalau ikutkan ketaksanggupan aku melaluinye lagi,sem nie pun aku nak break. but aku kena kuatkan semangat dan habiskan diploma secepat mungkin. pointer membantu menaikkan semangat itu :))

bercakap pasal pointer,aku kena tunaikan nazar. if sem 3 tu nazarnye potong rambut sampai pendek,sem 4 nie ape pulak ye?? nazar kali nie buat aku menggelabah xtentu pasal. ape penerimaan budak2 kolej aku nanti? budak2 class???






p/s : aku xkan megiyakan atau menafikan ape2. ini nazar and aku wajib tunaikan. 






2 comments:

zun said...

wahh..tiey dekan ehh sem ni??woot woot..hehehe..;p..btw,thniah pointer naek..;))

izatymadiah ^0^ said...

**blushing* thanks yunk :))