Sunday, May 8, 2011

sehari bersama kamu :)

hullaaaa :) hari nie plan lepakingg bersama mekocah je MENJADI!! yeay!! so destinasi kami ialah mcD,bedal family breakfast box A **family lah sangat* btw,yummy okayyyyy

belom ape2 lagi muke aku dah bulat macam hot penkek tu ggrrrr

hoho sebenarnye plan pukul 9 tapi aku ciap setengah jam lambat. bile sampai je umah c mekocah nie nak amek dye,dye pulak xciap lagi,adehhh =.=' lepas putar kelingkan dye punye selendang,then barulah g serang mcD. aku dah cuak takot breakfast tu dah habis ke,dah tamat waktu ke **meggelabah jek* 

then kat mcD,nie la keje kami.

ok,xde photographer. so,webcam jelahhhhh.



nie keje mekocah,bab edit mengedit nie serah la kat dye. teror

im hotttt yaw! HAHA soo perasann okayyy ;p

bile dah tengahari,panas giler,kiteorang pun berlingkar kat umah aku. aku masak lunch,dye online **bertuah punye budak!* aku jamu dye macam-macam,dari nasi sampai lah ke agar-agar and puding and last sekali kek coklat sebab jumaat rituh bufday dye **haha dah tua ;p*

petang tadi,kiteorang round-round la kawasan sekolah kiteorang dulu. imbas kenangan silam **wah gituuu* lepas tuh baru aku hantau dye balik. yela kan,pandai amek anak dara orang,kena lah hantar balik elok-elok. hehe

so tu jela,aku pun dah penatt giler nie. bye!



No comments: