Tuesday, May 31, 2011

aku ada BLACKBERRY :D



waahhhh gtuuu tajuk bikin howt je kannnn haha


lihatlah status fb ku malam nie,via blackberry nokk. even word dye kelabu jek,tapi BLACKberry okayyyy :)) perrrgghhh status nampak mahal baii **giler berlagak*


tu ha blackberry yg buat status aku mahal malam nie HAHA

thanx to cik yanaaaaaaa,lubbbbiyuuuuu laa!


terjah blog cik yana@lana rali nie ye :))

asal aku sayang dye?? haha itu blackberry dye sobonarnyeeee ;p


so aku berlagak dengan bb orang jap haha. well,xmampu beli snirik so pinjam2 lerr jap. dapat update 1 status pun jadik laa,riuh 1 dorm hehe ^.^

aku pun de jugak angan-angan nak pakai bb nie. bb TORCH. cun kan??


wah gituu,nie lagi up daripada curve atas sane haaa. nie kalau beli dengan pinjaman ptptn,haruslah aku puase je 1 sem nie,pokai derrrrrr. so simpan jela dulu sebagai angan-angan indah. nak sponsorr,d alu-alukan :D


sekarang pakai jek BLUEberry dulu ;p






No comments: