Saturday, April 23, 2011

lambatnyee seminggu nie!!

wuuuu hari nie rase lapang giler. padahal esok ada paper hehe paper kira-kira pulak. xpe,bukan paper menghapal kan ;p tapi sebenarnye lapang sebab laen __________________ xnak gtau la hehe ^.^


dalam lapang-lapang nie,tibe-tibe rindu pulak. adeh. lambat la seminggu nie berlalu,aku dah xsabar nak balik rumah. rindu FAMILY la kan **jawapan selamat haha* dan rindu jugak la kat c dia kan,rindu ckit la,ckit je xbanyak pun **penipu!!* ;p


nak letak gamba ape aku pun xtau. sejujurnye name je couple 3 tahun tapi gamba boleh bilang je berapa. aiyyak! sebab ape?? sebab dulu mase skolah fon kena rampas dengan abah,mase tu pulak fon dye xde kamera bagai nie haha. sadis kan. lepas tu pulak bile dah ada fon canggih ckit,memory card dye yg ada banyak-banyak gamba pulak hilang,then fon sony ericsson aku,aku g tinggal dalam teksi. **baek aku bagi fon free2 dekat pakcik teksi =.='* sekarang pulak jarang jumpe **sape suruh study jauh jauh?? <---ayat dye* so conclusion nye,gamba pun xbanyak lah tapi kenangan kiteorang segar melekat dalam kepala hotak aku :)


merepek banyak-banyak pun xguna. xsabar jela ty,seminggguuuuuuuuu je lagik. chaiyok-chaiyok,aja-aja fighting!







No comments: