Saturday, May 14, 2011

heels CANTEKKKK!!

semalam nak update tapi blogger.com nie currently unavailable pulak =.=' so hari nie kena balas dendam haha


dalam entry lepas-lepas,kan aku ada madness baru kan. tu perfume,kisah 2 or 3 bulan yg lepas. nie nak story madness terbaru daku..


CHRISTIAN LOUBOUTIN HIGH HEELS!!



wah,hamek kau. baling anjing pun bocor kepala. haih,aku xtau la sejak bile aku nie feminin. dengan perfume,blusher,nie heels pulak. aiyyooooo dah xsimple dah nie =.=' tapi ok la kan,umur dah masuk puluhan tahun nie,sesuai laa ;p














dah rupe catalog dah entry aku nie HAHA!

nak beli? harga mau ratus-ratus maaaa. keje setahun baru boleh beli kot. tapi siyesly cunnnnn gilerrr! macam hot stuff je bile dapat pakai heels macam tu punye tinggi. tapi kan aku nie pakai wedges pun cramp kaki,nie nak pakai heels berinci-inci? haha,well xsalah kan sekali-sekala. kalau xdapat jenama christian louboutin pun,dapat pakai vincci or emilio vuitton dah bagus dah! ;p

tapi vincci susah nak dapat heels tinggi macam
nie,kebanyaknnye x adventure sangat laa

haa semalam pakai wedges g dating,sampai hari nie
rasa malas nak jalan,lenguh!






No comments: