Sunday, April 3, 2011

korean drama ^.^

dah lame aku nak post benda nie tapi sebab test banyak,aku postpone kan. bile dah postpone nie tau-tau jela,mak lupe. **mak pulak dapat nama*


ok,ok sebenarnye dah lame aku minat korean drama,sejak tv3 ad siar 'winter sonata' and 'autumn in my heart'. tiap-tiap petang mesti tercangak je aku depan tv hehe. punye fanatik an,satu episod pun xpernah lepas. tapi lepas tu dah xde korean drama kat tv lagi dah,ckit-ckit aku dah tinggalkan habit tu.


now aku dah layan balik. sebab aku jatuh cinta dengan jalan cerita satu korean drama nie. 


MY GIRLFRIEND IS A GUMIHO
gu mi ho + cha dae woong

korang yg belum tengok cerita nie mesti heran gumiho tu ape an? gumiho nie macam species musang jadian yg ad sembilan ekor (nine-tailed fox). ha?? xcaye dye ad sembilan ekor?? xcaye?? nah!

tu ekor,warna biru. dye akan keluarkan bile dye happy :)

c? and heroin nye nie sangat-sangat lah cun and cute,comel,manje segala bagai lah. first time aku tengok orang korea yg ad lesung pipit macam dye.



episod mule-mule memang sangat kelakar,lepas-lepas tu makin lame story dye makin sayu dan bawak korang  rase ape yg dyeorg rase ketika tu. **tu pun lau korang jenis yg menghayati la* tapi memang xleh nafi diaorang nie sangat sweet :)




dalam story nie jugak ad sorang lagi hero smart. giler,aku sukaaaa tengok muke dye! hehe **gatai nie*

yg kiri nie dae woong;hero. yg kanan nie dong ju. hensem ~~


dan dan,ad satu lagu dalam drama nie yg sangat-sangat comel dan aku suka! tajuk dye 'fox rain'. sila dengar ok :D






aku xnak cerita synopsis story nie sebab aku nak korang g tengok snirik. best sangat,xtipu. berani potong jari tau.








No comments: