Thursday, April 14, 2011

cerita penghujung semester

ok,sekarang april. dah dekat sangat dah dengan final exam. kisah nak hujung-hujung sem nie ape lagi,carry mark la :)


sekarang sana cnie budak-budak kolej bercakap pasal carry mark. 'wey,ko da tengok blom carry mark ko? ada tampal kat department doe!'. 'jom g tengok carry mark'. 'miss dah kuarkan carry mark orang-orang kampung oi!'. dan berbagai-bagai gaya lagi la carry mark havoc dperkatakan.

lebih kurang macam nie la rupenye carry mark.

dan aku memang x terkecuali la kan. so far,semua subjek dah pun aku discover carry mark nye. paling rendah dan agak 'menjatuhkan' aku ialah carry mark CSC134. subjek nie memang aku xsuke haha. sebab tu kot dapat rendah? per 50 percent pulak tu. banyak nak kena catch up nanti final. =.='


well setiap benda ada bright side kan. subjek laen alhamdulillah,carry mark yg agak memberangsangkan. syukur lah,rezeki Tuhan dan takdirNya yg xpernah aku ragui walaupun sekali. :) kawan-kawan yg laen,xmo la asyik cakap 'untunggg la pandai,carry mark tinggi'. instead of that,ape kate kite study sesame??


next week bermula la study week tapi bukan seminggu pun sebenarnye. rabu dah ada paper. BIO250 pulak tu. aku akan mule gile-gile hadap manual tu dari hari ahad lagi. and gap setiap paper pun dalam 2 3 hari je. pulun habis,bak kate budak-budak class aku,'PERFOMMMM!'. :)

nanti rupe aku akan lebih teruk dari nie. ohh shutttttt up!




p/s : ape kate kite habiskan minggu nie dengan movie marathon dulu?? hehe 









No comments: