Tuesday, April 12, 2011

cara unik lepas kemarahan :)

haha. lepas bengang maen game x lepas-lepas level,plus nak tengok drama online pun buffer mengalahkan siput sedut,akhirnye aku dapat ilham nak taip entry hehe. well setiap perkara tu ada bright side nye kan?


2 3 hari nie aku memang kuat marah giler babi. mungkin jugak sebab bulan mengambang ;p mungkin jugak tunjuk perasaan sebab xleh balik umah haha or mungkin jugak sebab test/quiz yg banyak **tadi chemistry punye last test* or maybe sebab someone yg mengannoyedkan?? oppssss


ok nie ada cara unik nak lepaskan bengang tuh! **unik ke ek?? bagi aku unik laaaaa*


1) maen game yg tahap giler babi susah nak lepas level dye and then boleh la maki hamun game tu,lau ada orang yg tegor,maki dengan dye-dye sekali haha. aku selalu mengeleng bile dengar boys maki-maki mase maen game perang kat cc,tapi bile aku dah praktikkan,best sebenarnye! ;p

lau maen ngan adek,maki adek pun xpe ;p

2) aku selalu marah balak aku bile aku bengang. giler jahat aku nie kan? kesian balak aku wahaha **sorry b* so boys,aku bukan calon yg baek ok ^.^ sebab balak saya sayang saya an **menggedik*,marah pun dye telan je bulat-bulat. best,try la. tapi tips nie sangat merbahaya kalau balak korang seorang yg xtahan sabar. jangan cari aku,aku xkan bertanggungjawab ;p

tengking balak berpada-pada,nanti mintak maaf balik tau!

3) mase marah jugak adalah mase yg sangat baek untuk basuh kaen baju :) iniii seriuusssss haha. betul,bile kite marah sebenarnye kite punye energy level sangatlah tinggi. daripada kau menengking xtentu pasal akibat keterlebihan tenaga tu,ape kate manfaatkan tenaga tu untuk basuh kaen baju yg dah berbakul-bakul ;p

wah,basuh pakai kayu macam nie
lagi best nak lepas geram kan?

4)  cara yg paling aku suke ialah tido! **muke nakal* bhahaha first thing first,amek selimut dan jerit dalam selimut supaya orang xdengar haha,plus nak maki pun boleh **maki aje aku nie* lepas tu menggelupur atas katil tu ha,ibaratnye tunjuk perasaan la ;p lepas tu hanyut la,xde la nak pikir-pikir lagi kan,xde la nak sakit-sakit hati lagi kan. then bile bangun,senyummm je lebar2 :D

jaga-jaga,jangan buat peta besau-besau atas bantal tuh.


humm tu jela kot yg aku rase laen ckit daripada manusia biase selalu buat kan. **aku luar biase ke???*


















2 comments:

Unknown said...

selalu main game nak release tension tapi bila kalah makin tension.. hehe

izatymadiah ^0^ said...

haha. itu la motip nye. boleh marah-marah and maki-maki game tu tanpa rase bersalah ;p