Saturday, April 28, 2012

twice MOUTH-WATERING celebration!

fully-booked weekend.

kebetulan sekali dgn tersembulnya result
final exam dlm inbox email. ketaqq nak bukak -.-'

dah tu plannya jadi sekali harung dgn celebration lah. twice pulak. ohsem!

FRIDAY


hamekk, lepas aku tolak rezeki orang tu nak belanja Secret Recipes,
meroyan lah aku makan nam bijik donut Big Apple, auuummm!

yelaa kek kan baru haritu bedal, Chocolate Indulgence lagi,
so mentangkedarah laa donut pulak. lamaa xmakan ;)


me with plain loose Ronasutra mineral powder.
dah nak masuk tahun kedua dah lamanya aku pakai nie,
layak jadi duta dah. xnak amek aku ke?? wahhh lempang sikit!


SATURDAY


ohsem giler disua Kepsii free dari kakak terangkat!
tengok ajelaa muko den, konyang sampai xmampu nak buat muka comel dah -.-'

kebetulan dia booked aku sebab nak aunty comel pada baby dia nie temankan 
dia pegi check-up sebab husbandnya xdapet temankan, dapet hantorkan 
and then amek balik je. so aku pun melukut di tepian laa. hihi!

heyy, teman ikhlas tauu, tuan punya badan yg volunteer nak belanja ;)

lepas tu ada sesi photography, kebetulan dlm kereta husband beliau ada
camera canon, wahh gituuww, melukut di tepian lagi!
tu nanti next entry okayy ^.^


Alhamdulillah, rezeki :)


#Big Apple's Donut and KFC Giant, lepak pulak tempat sama 
sebab tu background sama, xmoo confiuss hihiii






No comments: