Sunday, April 29, 2012

SWEET PINK aawwww ;)

awas, entry bergambar sensasi! HUAHUAHUA

(sambungan entry semalam)

model comel lawa, checked!
si camera canon, checked!
photographer, checked!
game on ;)









ada patratusnamploh lagi gambar tapi nie udah lerr, kang jadi 
catalog gambar pulakk belog haku nie -.-'

nie nak story moryy sikit nie.
kebetulan pada hari yg sama, kakak angkat aku nie dgn husband beliau
baru dapat benda baru, sah x tido malam godek godekk bendalah nie!


wwaaaaaaaaaaaaaaaaa **tutup mulut, xmoo nganga luas luass
pergh jeles xjeles senah oii, tp aku dapat jugak rasmi diaorang punya
nie haa, aku lah orang asing pertama yg dapat sentuh bendalah bau kotak nie!

sumpah aku sawan berkenan rasa nak bawak balik Galaxy Note tu! T_T

selain tukang kelek bendalah nie kat tempat umum, konon bangga tu aku 
punya, aku sumbang laa sikit, pilihkan casing paling lawa abad nie tuk Tab 7.7 tuu.



see, berguna jugak aku HAHAA

ada selain lagi nie, selain tu juga, aku lah makhluk pertama yg abadikan
gambar comel dalam Tab dan Note tersebut **memang mintak penampar


haa kualiti gambar Tab diakui agak mengecewakan, sebab tu
aku sawan berkenan dgn si Note, aarrrrr! HIHI ;p

kegilaan baru dah nie, ohh Samsung Galaxy Note **nie sape yg x tido malam nie?

Kak Suha and husband, seronok gilaa ar hang out sesama walaupun
si adik nie kena buli sakat makat usik, tetap enjoy and happy ;) THANKS







No comments: