Sunday, April 8, 2012

BLING BLINGGG ^^

ewah, entry ada gaya macam anak mami pakai gelang
beribu-riban panjang sedepa dekat lengan kiri kanan :p

aaa, tapi aku bukan nak story pasal gelang emas ribu-riban tu.

nie nak habaq maii pasal KERONGSANG OZEL.

apa jadah Ozel nie?? xpernah dengarr -.-'

Syarikat Ozel nie ditubuhkan di Kelantan Darul Naim,
dari kegiatan menjual barangan hiasan kerongsang secara kecil-kecilan sehinggalah pembuatan sendiri kerongsang-kerongsang dengan kualiti tinggi dan harga berpatutan. menggunakan teknologi korea dan barang mentah terpilih yg berkualiti, syarikat ini menghasilkan lebih drp 1000 rekaan setiap tahun.



aku mula terjebak dalam kancah perniagaan kerongsang nie
disebabkan ibu aku laa, ntah bila laa dia join jadi member Ozel
sekaligus jadi pengedar rasmi produk-produk syarikat nie.

tu bermakna aku menjadi rakan kongsi secara tidak 
langsung dengan keuntungan sebanyak 10%! :p

so lepas berpinar-pinar mata nie tolong ibu pilihkan stock stock baru
kerongsang tu semalam, kini dengan bangga nya mempersembahkan gambar gambar kerongsang-kerongsang tersebut! :)





untuk setakat nie, tu jela dulu yee.
nanti aku uploadkan lagi tapi dekat fb laa ^^

memang lawa-lawa, kalau tengok yg real nie mau terbelalak 
mata hangpa semua tenung kerongsang nie lama-lama tau :p

harganya setanding lah dengan pesonanya **ceewahhhh

xsalah kot rasanya belikan mak mak korang kerongsang yg mahal
sikit drp yg ada dekat pasar-pasar malam tu kan. dah la xtahan
lama, x macam kerongsang Ozel ada 2 tahun warranty.

so tengok tengok laa album dekat fb my ibu,

@

boleh inbox je anak dia nie secara direct yee :D






No comments: