Tuesday, December 13, 2011

W.O.R.D.S

quick update, have been busy this lately!

word-searching is sooooo not me!


arrgghh, boleh migrain aku cari cari perkataan dalam huruf huruf yg banyak banyak nie. huruf tu semua macam dah menari-nari je depan mata nie. huh.

semua gara-gara class BEL aku petang tadi.
all words start from M and end with M jugak.
mahu tak nya kepala aku nie senak senak? haha.


contoh je nie. blurr kan?
camtu lah perasan aku tadi -.-''

seriously, dari kecik memang aku xpernah minat benda nie.
yg free dekat surat surat khabar pun aku xingin nak try buat, 
apetah lagi nak beli buku dia yg ada banyak set tu. see? 
betapa nya aku xsuka word search nie. haha.

kalau perkataan yg horizontal and vertical tu cepat je aku dapat cari, 
yg lemah nya tu tang serong serong tu haa! mau berjam jam aku kat situ! 
ish ishh ishhh.


tadi, sadly, Im not the fastest yg siapkan benda tu,
but luckly, Im not among the last 4 persons too. fuh.
sebab 4 yg terakhir tu akan kena denda in next class!



so kalau haters ada niat nak jatuhkan aku, 
bagi jelah word search nie, sure nya aku kalah :p

xdelah, aku cuma nak cakap kat sini yg aku anti 
dengan benda alah nie and nie lah one of my weaknesses.
so jangan bagi aku nampak benda nie lagiii!! arrgghh. hahaha. 



orang yg berani mengaku kelemahannya adalah orang yg kuat :)






No comments: