Sunday, December 4, 2011

gadis gadis 16M membadai bersama Ombak Rindu :)

Sabtu, 3rd Dec.
16M gegirls day outt!

16M? haa 16M nie dorm aku dekat kolej 'thercinthaaa'. hahaha.
aku dengan budak budak nie jarang dapat kuar ramai ramai bersama,
so semalam kitaorang plan kuar jenjalan and tengok Ombak Rindu ^^

16M girls 9 orang, campur Miss Sab and kumbang kumbang 3 orang, 
so total out semua 13 orang. pegi pulak dengan 3 kereta.

sampai sampaii je, grab tiket dulu!


tiket yg ber'ombak' untuk Ombak Rindu!
xsempat nak snap gamba dengan tiket nie kat depan poster 
Ombak Rindu tu, sedihhhh :( nak gamba dengan Aaron pleasee

disebabkan movie nie fully booked, plus crowded sebab weekend,
kitaorang terpaksa amek tiket pukul 4.40 pm! sooo lambat, padahal 
dah keluar pagi pagi lagii tauu.

sementara tu kita jalan jalan and makan makan laaaa :)
masa nie yg 13 orang tu dah berpecah 2 group sebab 
ada yg nak makan Mcd, ada yg nak makan Pizza.







eheee, nie la first time pakai baju leopard, jadi Miss Pardus jap!
haha, sama x macam Panthera Pardus yg sebenar?


mak aiihh, nie garang sangat nie, aku pun takot tengok :p

okayyy, back to Ombak Rinduu!
kalau korang hayati betul betul movie nie, sumpah sedih, tersentuh 
punya lah, paling x pun, sure bergenang genangg je air mata.

Aaron pulak bawak watak air mata, perrgghh cair! menjadi!
nak nak bila dengar iringan lagu nyanyian Hafiz and Adira :')


tolong, aku dah addicted dengan lagu nie!

but honestly aku bagitau, movie nie x sesedih Lagenda Budak Setan.
nie bagi pendapat aku laa kan, korang pun sure ada pendapat masing masing.
peacee :)

oraittt, dah habis movie kitaorang pun balik.
fuhh lenguh jugak laa kaki nie kan, membongkang awal laa 
semua warga 16M semalam. pukul 11 dah gelap! haha.

nanti free free, kita gi layan wayang ramai ramai lagii yee :D



kerana aku seorang gadis, maka hati cepat tersentuh :')






No comments: