Wednesday, December 21, 2011

mahu BEGINI, tapi BEGITU. haihh.

berita : keadaan hostel makin tenang.


kebelakangan nie macam-macam jadi.
macam-macam jugaklah yg aku rasa.
semuanya bercampur-baur jadi 1.

bila senang hati, ada je benda yg akan menyakitkan.
bila rasa lapang, ada je benda yg akan menyempitkan.

kadang-kadang mahu sangat

SENYUM LEBAR

sebegini ...



tapi apa yg mampu aku buat 

hanyalah MUKA SARDIN

yg sebegitu ...



mampukah kepulangan midterm ini

mengembalikan KECOMELAN

seperti sedia kala??


LOL. HAHAHAHAHAHA.

jangan marah yee, 'ter'perasan jap. release tension lorr. hehehe ^^
CHOPP, ohh jangan salah paham, tu bukan aku korek hidung tauu,
elok elokk aku peace, bila snap nampak dekat pulak dengan hidung! 
aisehhhh. lantak lerr -.-''

btw, comel kan cousin cousin aku kat atas tu??
big clap and credit to : ARISSA & ASYRAF   

muka masing masing 'menjadi' sangat time aku snap tu, hee.
semua pic tangkap masa raya puasa, tapi baru hari nie selak album 
balik and rasa nak komersialkan. famous jap kat blog aku nie kan.
**macam lah blog kau famous senah oii**


aku nie kan lau tension sangat mula lah nak merepek sakan.
apa yg aku tensionkan? biarlah rahsia, mengadu dengan Tuhan saja :)


okay, thanks for reading ^^




home sweet home, I'm coming.








No comments: