Friday, December 23, 2011

saya punya L dan P :)

entry pengubat duka tatkala menanti hari esok
untuk pulang. tiket esok pagi, adehh -.-''
hostel sunyi. seram jugakk. ish.

okayy. topik : apa L apa P nie?
rasanya korang dah boleh agak kot?
kan dulu ada entry pasal amek lesen kan.
so nie aku gabungkan terus entry untuk L & P.

mula mulaa, L. dah sebulan lebih siap, barulah aku pegi amek.
 sape suruh siap time aku cuti sem haritu? nasib baek x kena renew.


punyalah xnak bagi nampak nombor IC dengan alamat, 
blurr kan je gambo nye. haha. maleihh edit.

maka bila dah nak dekat sangat dengan tarikh tamat L and xnak kena renew, cepat cepatt laa aku habiskan amali then terus booking test JPJ.

nak pecah tembelang nie, aku punya amali xsampai 8 jam pun, 6 jam je. hikhikhik >.< lagi 2 jam pra test tu boleh terlupa pulak! hattdooii

dengan kecuakan x amek pra test, aku memberanikan jugak diri nie amek test JPJ. pergghh, aku punya menggelabah xyah cakap la kan. dengan pressure xnak gagal sebab xde duit nak bayar lagi an. haha.


14 .12 . 2011.


tag giliran. tuah merah dan nombor 16 mungkin?? haha.

BUKIT. cuak sampai rasa jantung tertinggal kat atas bukit tu. haihh. nak naek tu 'ter'slow lah pulakk. nasib naek elok and tayar masuk babe! time nak turun tu hati duk ingat kereta nie sure berundur punyalah, satgii buat buatt, pergghh elok je jalan! alhamdulillah, lega sebabak. fuhh.

PARKING. yg nie xcuak sangat, sebab time practise aku tersangat lah teror. hamboihh, kemain bangga diri! haha. x, bukan nak cakap apa laa, tapi seriusly bagi aku, parking nie xsusah. tu pun lau hang ikot step by step diaa betui betuii laa. 

3 PENJURU. lepas parking direct gi masuk 3 penjuru nie. yg nie mula mulaa okay lagi, dah nak dekat last lastt tu boleh pulak aku terlupa step. matii. kehel punya kehel, lepass, xlanggar tiang. dalam hati, perrghh, memang oonngggg punya hari lah aku pegi test nie.



JALAN RAYA. yg nie memang xboleh blaahh okayy. bala x amek pra test, padan muka aku. sebab xbiasa dengan Viva, kereta mati 2 kali sebelum sempat jalan! maluu xhabis, rasa macam xnak langsung tunjuk muka dekat abang JPJ tu. so, sila ambil pra test anda yee. nasib baek yg laen laen xde masalah, dah tenangkan diri, bawak pun smooth je. 
si JPJ tu pulak garang nak mampus. sepatah haram pun xkeluar suara. sepanjang jalan diam je, ntah aku nie buat betul ke ntah takk. tapi boleh pulak duk maen text textt, dengan awek agaknya. nak marah pun ada, ishh xfokus langsung dengan pemanduan aku -.-''


18/20. well, not bad lah kan. hihi.


alhamdulillah, dari awal semuanya sekali harung je.
cikgu yg mengajar aku happy kemain bila tahu aku lulus.
anak murid bertuah, x amek pra test dengan beraninya amek test JPJ.

dan aku, balik kolej dengan senyuman yg x lekang :)
x sia siaa ponteng class. OPPPSSSS HEHE.
lepas seminggu, ini lah yg dinanti-nanti.


hah. yg nie baru semangat nak mengedit. LOL -.-''



hee. sukeeeee. lepas nie boleh laa berangan beli kereta. hehe.
berkenan nau den nie dengan Volkswagen Golf GTI, tapi xmampu.
xpelah, dapat Satria Neo GTI pun bolehh. hihi. ehh, nak stok GTI je.

sayangnya ku bukan anak orang kaya yg manja ataupun girlfriend kepada boyfriend yg loaded. sedihh. nie nak kena usaha sendiri lah ye, baru maniss sikit bila dapat beli kereta hasil peluh sendiri. yee dokk kawang kawanggg??

maka dengan ini banyak lah plan cuti midterm yg bersarang dalam kepala hotakk, walaupun banyak kerja dibawak balik bersama. tapi masalahnya aku nak kebas kereta siapa yee? hhmm. wait and see lorh :)



baju dah siap packing. entry dah buat. so apa lagii? 
tidoo laa tidoo, cepat laa pagi yee, xsabor nak balikk.







No comments: