Tuesday, December 6, 2011

RINDU diaaa :'(

dengan dia lah aku rapat.
dengan dia lah aku manja.
dengan dia lah aku gaduh.
dengan dia lah aku marah.

semua DIA.



aku rindu T_T


dia satu-satunya adek aku.
kesayangan aku.

sejak dari kecik, semua benda aku buat dengan dia,
walaupun jarak umur kami agak jauh berbeza, 4 tahun.
**semua benda tu kebanyakannya kerja gila :p**

and sampailah sekarang, aku dengan dia xde rahsia.
kadang kadang, nak pakai baju apa pun aku akan tanya dia :p

dia adek aku.
dia besfren aku.
dia musuh aku.

complete set :)




pengalaman banyak mengajar aku lebih menghargai dia dan keluarga.
tapi jarak antara kami sekarang membataskan waktu gila gila bersama.
contact dengan fon call or fb xkan sama dengan spending time together.
rasa macam nak angkut je dia datang sini! :(

midsem oh midsem, xsabar!



family akan selalu menerima siapa kita yg sebenarnya :) 




No comments: