Saturday, March 3, 2012

FINAL

hoho. tajuk nak serius je bunyinya kan.
ya yaa FINAL tu perkara serius, but now
aku xnak cakap pasal keseriusan sangat pun.



sayu je tengok gambar nie,
last lab work in Unikop's Bio lab.

sayu lah sangat, padahal nak last-last sem 
nie rasa heaven je, pasnie xdela kerja pape lagii, 
duduk membongkang dan goyang kaki je kat rumah :p

kalau nak sentuh pasal carrymark,
tu betul la sayu. sayu sungguh rasa di hati.

mana taknya, quiz dgn test meletup-letup,
tapi sebab aku MC pada hari yg ada kerja lab 
dan secara automatic nya xboleh submit lab report,
semua quiz dgn test tu macam xde makna, menjunam jatuh 
carrymark. to be honest, aku sangat terkesan dgn CHM350 T_T

lain-lain, aku malas nak amek tahu.
yg aku tahu sekarang, aku kena pulun 
habis supaya aku xkembali lagi kat sini!

fighting!

14th March
17th March
25th March
28th March
pray for me :)





No comments: