Thursday, March 29, 2012

BYE-BYE Kolompoo ^^

MUAH MUAHH MUAHHH!
**okayy permulaan yg agak xsenonoh di sini

betapa rindunya kat blog nie.
udah lama bebenau dah ditinggalkan.
akibat kekangan kerja yg x habis-habis.
chewahh gituu, over kauu!

akhirnya semalam 28 Mac, last payyper untuk sem 6.
katakan TIDAKKKK untuk sem seterusnya, **nauzubillah
doa-doa laa LEPASS semuanya, kalau A pun dialu-alukan **hee!
tamatlah kisah perjalanan diploma selama tiga tahun di Kolompo nie :)


gamba masa sem 1. ke 2? alahai lupa dah -.-'
innocent. paling penting nampak comel kan. hikhikhik.

maybe tajuk yg lebih sesuai ialah 'BYE-BYE Unikop' kan?
sebab for sure aku akan datang lagi KL nie, jenjalan prabaihkan
duit yg sekepal kera tu, xpun datang untuk sambung degree ke nanti.


sem 6. nampak takk bezanya tu?
dah xcomel dah. nampak tua dah. wuwuwu T_T

sepahit-pahit mana pun dugaan sepanjang kat sini,
aku akui berat jugak hati nak tinggalkan tempat nie.

nak nak bilik aku, walaupun serba kurang dan sempitt jugak, 
tapi nielah tempat tido xhingat donia, makan sampai gemok, 
study gegila tahap meroyan, online pesbuk cari glamor, 
taip entry syok snirik, layan movie sampai lebam, dll.
see? multimultimulti-function.
**kan senang taip triple multi-function je?? -.-''

lagipun yg pahit-pahit tu la banyak menyumbang pada
kematangan fikiran dan tindakan aku sekarang.
kalau dulu cepat melenting, apa-apa post kat pesbuk.
sekarang dah pandai sorok, mengadu pada yg sepatutnya.
Allah SWT tu kan maha mendengar? :)
so ketuaan tu datang dengan pakej laa. hee.

 ucapan terima kasih laa bebanyak ribu-riban pada si 
penyumbang-penyumbang kepada kepahitan yg aku 
lalui selama 2 tahun akhir-akhir nie. ikhlas dari hati ^.^

aku nak korang tahu, I live well, eat well, sleep well,
perform well, and got everything under control walaupun
uols dah mess kan certain parts of me. I forgive uols for that.
but I'll never forget. so please do well too, teruskan hidup tanpa
sebut-sebut nama aku dan pape yg berkaitan dgn akuFULLSTOP

aku bersyukur. takkan Dia limpahkan 
hujan tanpa kemudiannya ada mentari kan?
moment momentt manis pun banyak, seiring sejalan
dgn yg pahit pahit tu, petanda supaya aku kuat kuat aje.


biasalah kehidupan kan.
kalau semua senang lenang je, mana adventure nya?
**statement yg sangatt menyedapkan hati dari dulu lagi ;p


so last picture dekat Unikop nie >>>



so next next next entry will be things on I'm doing
sebagai penganggur terhormat, bibik terhebak, tukang
masak terbilang, driver terhemah, dll sampailah result keluar. 

semoga semuanya baik-baik sajoo. amin ya rabbalalamin :))





No comments: