Wednesday, February 29, 2012

LOMPAT dan LAYANG :D

hari nie hari paling seronok bagi orang yg lahir tanggal 29 Feb kan??
**tahun tahun lain menangis laa sebab xde 29, hehehe

memandangkan tarikh hari nie cuma muncul 4 tahun sekali,
jadi aku nakk sangat mengabadikan sesuatu yg special :)

dan budak-budak aku yg comel telah merealisasikan nya
dengan membawa aku pertama kalinya ke Taman Layang-Layang!


seee? nampak x betapa heksitednya aku? HAHA. 1st time babe!

taman riadah yg luas, nak golek golekk pun bolehh.
ada orang jogging, naik beskal, main layang-layang.
ada tasik besarr, sooo relaxing kottt, lupa stress jap.

padahal saje je nak heksited, first time jejak kaki kann. hihi. overr.


kebetulan cik manis aku nie pun pakai baju purple,
lagii laa rasa hari nie hari yg special. special kee?? :p




nie aku nak sentuh sikit pasal etika pemakaian aku yg
xmenepati tema taman tu kan. haha. itu baju gi class tadi!
xkoserr lah kalau nak gi taman pakai ala-ala ladies sangat, hishh.




hihi, sorry, terbanyak pulak gambar nie. heee.

ada lagi gambanya tapi xnak laa ada yg termuntah 
purple pulak kann, cukup cukupp lah. haha :p


terima kasihh sangat budak-budak comel kuu :')



last lastttt! hokeh BYE! ;p






No comments: