Sunday, February 5, 2012

sesi JIMBA lepas TENSION :)

berita : diserang selsema buat kali kedua sem ini dengan jayanya -.-'

ouch! baru nampak batang hidung kann?
see, me sooo busy kott! tension tension. ish3.

so lepas the whole week yg sangat menekankan jiwa dan raga,
semalam 4 Feb, keluarlah jimba-jimba, tenangkan tekanan yg dah macam 
pressure cooker tu. hik3. **okayy hiperbola melampau kottt cik ty

sebenarnya, last last lasttt week pun busy, and keluar jimba-jimba jugak,
tapi sumpah xnyempat nak singgah blog! aiseh, see 1 lagi bukti waa sangat busy mengalahkan PM Malaysia. **haruslah, aku xde konco utk disuruh-suruh buat kerja kann -,-'' opss politik!

jom telek pitchaku yg perasan cute nie. haha.


nie kat Station Kopitiam. muka gelojoh macam xmakan sebulan.
cakap pasal makan, aku tahu badan aku dah naek, toksah gitau! huhu. 
sesungguhnya mendengar kenyatan itu dari mulut orang lain sangat sangat sangatt melukakan hati tauu. so diam diamm je. :p



nie wayang yg aku layan semalam. **jerittt
haha awesome gilaaa kott, sumpah syok layan. konfemm xkan tido walaupun perut kenyang gila babeng. hehe. **nampak sangat niat awal-awal nak lelap jap masa wayang sebab super kenyang tapi xjadi :p



ini teatime kat SweetChat
heaven wokk pekena Bubur Pulut Hitam dengan Durian!
wah wah, pes durian dia manis gilaa kot, kalah durian Muar tauu.
plus pulak dengan Mango Mountain. itu pun satu, mangga dia manis macam si Harum Manis tu haa. berdouble manis nyaa hoii. lepas makan aku pun jadi amoi manis lah! haha! **muntah

lepas tu balik lah apa lagi. TS tu bukan boleh buat tempat tido.
sampai bilik, sanubari x sesejuk masa sebelum keluar bila tengok balik purse. huhu. fakir dah aku wuwuwu T_T 


next week test menunggu sana sini.





No comments: