Tuesday, January 10, 2012

masa lapang! oh finally...

berita : hari nie dah settle Role Play BEL! weehhoooooo ;)

yg bila lah aku nie ada masa lapang? macam nak hantuk kepala kat dinding jekk. okayy, aku berangan. buat buatt x bersalah dengan manual dan report yg menanti -.-'

persetankan semua tu, sifat bertangguh dah maii dah. tu diaaaa. haha. 
x salah kan have some rest, at least for one night only **cewwah** 
nak jugak rasa perasaan berpeleseran di muka buku >.<

xde apa sangat lah nak story nya pun, just singgah blog sebab rindu nak menaip entry, boleh? hikhokk. heeee. mengada betoii. sebelum aku lanjutkan kemerepekan ini, moh layan gamba yg aku ada :)



hikhikhikk ^.^
comel kann? badak yg flu. sama macam aku haritu. eh??!
takkk, selsema aku dah baek dah. akhirnyaa tiada lagi sedu sedan tatkala mendengar bebelan lecturers or time struggle jawab quizes/tests!

suka betul aku dengan benda benda comel nie, memandangkan tuannya 
pun comel kan? **HAHA okayy sila muntah hijau**
anggap jelah comel di sini bermaksud chubby, boleh? :)
tapi xnakk laa panggil aku hippo, cukup cukup lah gelaran 'tabbies', 
nickname kepada teletubbies yg junior aku bagi tuu T__T 



tapi bila ingat balikk, aku suka diaorang nie sebab cute!
okay jugak laa kan ada nikname macam tu punn. ahaks.
sudah sudahh, berhentilah merepek and mulakan balik life 
as a 'busy-nak-mampus' student. LOL -,-'



life getting calmer eventhough 'quite' busy ^.*






No comments: