Monday, February 27, 2012

our Family Day :)

awas, ini entry bergambar.

acara : USC FAMILY DAY
lokasi : PANTAI BAGAN LALANG, SEPANG
tarikh : 25 FEBUARI 2012

formal sangat lah, adoyyainyepunnn. haha.
sem lepas BBQ Raya, then sem nie Family Day.
yg pasti sem nie aku x incharge pape. wink winkk ^^

first aku nak cakap, aku sangat xsangka KL nie ad pantai.
ngeh! terasa bongok gilaa. lepas 3 tahun bermastautin di sini,
baru tahu Pantai Bagan Lalang nie wujud? homaigodd cik tyy!




ini bukan cobaan menubuhkan club boria, ini tema mengikut sem.



ini sangat comel. kami sepakat, sehati, sejiwa :)


our boys yg sangat gila-gila ^0^

logo sem 6 nie datang secara spontan,
xsangka menang logo terbaik antara semester!



segala mak bapak game yg ada hari tu aku xmasuk campur.
just jadi crowd yg berteriak xtentu hala. sangat x cool. haha.


oh nie ada 1 video game yg sem 6 menang!




oh sorry lah buet kopalo ekau terteleng-teleng. huhu.

tapi aku ada bawak balik hadiah sagu hati.
muka yg berbelang dan lengan yg terbakar.
**demm! sangat perittt :( 

sumpah nie last buat kerja sia-sia berjemur kat pantai tengahari buta. 
but konklusi secara keseluruhannya, aku enjoy :D



**err, itu muka mengantuk xsabar nak balik jumpa katil.



pose paling cool, tadaaaaa




dialu-alukan muntah sehijau baju-baju kami. sekian.









No comments: