Sunday, July 10, 2011

kek lagi??

alhamdulillah. 20 tahun sudah. usia hanyalah angka,janji jiwa still muda belia haha. alahh lau umor 30 pon tapi pemikiran xmatured,ego tinggi melangit pon xgune jugak kan? opss terlebey sudah hehe okayyy back to the topik!


pernah dengar iklan@promo pasal kek aiskrim baskin robin? alaaa yg semua dah bosan sambut bufday dgn kek coklat aje,then tukar la selera makan kek aiskrim baskin robin pulak. haaaa yg tu hehe. tapi aku nie mane laa nak cari baskin robin kat hometown aku nie,xde lagik. but but,yesss,instead of cake,i had BIG APPLE'S DONUTS last night!






arrr yummy kan? yg sebaris kat atas tu,haa yg sepesen je tu memang sangat heavy dgn coklat. nama dye The Alien,lau xsilap aku. waa cakap sama lu,heaven laa sangat bagi penggemar coklat but muak macam kek coklat jugak haha! ;p

semua nie dtaja khas oleh en. Muhammad Asrulddin Anang :)




ahahahahaaa gambar donuts nie jela yg aku duk amek semalam. mane ad orang pernah buat lagi sambut bufday dgn donuts? big apple pulak tuu. ko ada? ada?? x kannnnnnn! hahaha

so bufday gurl nie turun takhta jap,xde snap2 gambar ngee

kat cnie aku nak ucapkan thanx laaaaaa banyak2 kat semua yg penuhkan notification fb kuh dgn wishes drp korang,even wishes yg simple pon dah cukup menyentuh qalbu :')

hehe tapi kan xde ke yg b'murah hati nak bagi present?? bak laaaaa haha!

okayy sampai cnie dulu. malam nie maka berangkat la aku pulang ke kl balik huhu :(




1 comment:

Qid Rahman said...

happy birthday sayaang ;]