Wednesday, June 15, 2011

gembira : update blog , sedih : update blog jugak

nak tahu story happy ke story sedih dulu??


happy dulu la kan?


sebenarnye nak update ahad malam lepas lagi,tapi ngantok then terus tido. tangguh2 lagi sebab esok2 nye ada kerja HTML and quiz BIO,malam nie la baru sempat nak update =.='


yg happy nye ialah buah hati aku menang AF! yeay


haha perasann aku. tapi memang aku minat ngan suare dye,macho. mule la aku nak sengih sorang2 nie haha!



mule2 mase AF nie aku minat AFIF,alaa yg pendek2 comel2 tu. then aku adore vokal FINA. lepas tu baru aku nampak gelagat dye yg comel dalam rumah kaca AF tu then suare dye yg makin minggu makin power tu,wowwww!

ok the end pasal HAZAMA,buah hati aku yg tersayang tu.


nie nak masuk bab sedih-medih pulak.

aku gaduh dengan someone.
aku dah penat mengalah.

the end
bye


aku kuat,dont worry.
this is not the end yet rite?
so plis tears,dun wet my cheeks.






No comments: