Friday, March 25, 2011

saya R.I.N.D.U



hum! akhirnye minggu yg mendera mental aku,berlabuh tirainye ;p maafkanlah penggunaan bahasa daku malam nie sebab aku sewel bhahahaa :D


balik-balik test tadi,b call. seronoknye dengar suare dye lepas dah pening-pening jawab test chemistry tu. macam catalyst yg menular dalam salur darah ku,menimbulkan endorphine yg menaikkan semangat aku balik :) ah,aku rindu dye,sumpah!

nie kes berangan nak kawen nie ;p ahahahahak amin ^.^

baru je masuk 2 minggu kot xsilap,aku balik kampong tapi sekarang dah rindu. gedik nyee aku. eh,bia la balak aku kan. apa lagi aku nak cakap,otak blur sebab penat dengan test tadi. betapa aku sayang dye,betapa aku rindu dye,aku dengan Tuhan jela tahu. korang paham? haha pedulikan aku,aku bengong ckit nie ;p




pesanan penaja :
jaga diri tau sayang muaaahhxx



MUHAMMAD ASRULDDIN B. ANANG












No comments: