Saturday, January 29, 2011

a gul named AQIDAH ~

ouh i like her dimple! *belum apa2 punn lagii haha


now,aku nak story-mory pasal budak berlesung pipit paling dalam pernah daku jumpa,ouch soooooo sweeeettt *hey,im still straight! :P* aku kenal dia mase aku form 1 sampai form 3,is it sayang? *daku x sure sebenarnye hahaha,so jahat aku nie,lupa plak -.-* 

dia sangat2 baek ok,so dun break her heart or i'll break our car!

dia nie memang sangat penuh dengan kasih sayang u noe? dia sangat2 suka hug2 orang dan daku memang suka d'hug oleh dia terutamanya lau aku ada prob *xde pun aku terkam je sebab dia sangat sedap d'peluk!* daaaann yg paling aku suka pasal dia is her dimples! dah la dalam,pastuh dua2 belah pulak tuu *ini statement jelessss ok haha* i really wish i could have dat,mesti cun kann? AHAKS

even dah lost contact sooooo lame *sebab daku pindah skulah mase form 5*,but bile kitaorang jumpa balik dekat fb,kiteorang xkekok n sangat berkasih sayang tauu hehe :)) xcaye?? phercaya lahh,tengok dekat wall kiteorang :D

dia sangat style kann?
yg nie i loike jugak,soo sempoi la yayunk!
macam mane aku nak cakap supaya korang paham yg daku saaaaaayyyyaaaaannnggg dia,swear! *potong jari* dear qid sayang,i wish de bessssssttttt for u tauu,gudluck in everything u do,i will be loving u sssooooooooo bigg ha,remember tauu :))
follow c dia nie d sini
 

4 comments:

Qid Rahman said...

damn it. i'm crying aa cmni. thank u CAYANG !!

izatymadiah ^0^ said...

no biggie :))
nanak buat entry tuk saya satuu?? *gedik*

Qid Rahman said...

aish op kos la..nanti ye. haha dan2 eh syg :D

izatymadiah ^0^ said...

haha just kidding :D