Wednesday, January 26, 2011

mitoses n realities *sss*

mitos :: minah izaty nie garang
realiti :: oh no! haha aku pun tak tau laa kenape orang suke sangat cakap aku nie garang. ada yg cakap muke aku nie memang da nampak garang secara semulajadi nye laa,ada yg cakap aku nie garang sebab suke marah2 orang laa n wat so eva laa. yes kadang2 aku akui aku memang garang,kadang2 ok :P tapi sebenarnye aku nie serius bukannye garang. aku memang jenis yg serius maknenye aku amek port ckit lau org buat hal2 yg aku xberape nak gemor. so,aku nie bukan la jenis yg marah2 tak tentu pasal just bila ada orang yg buat benda yg aku tak suke,hadap jela bila aku marah *da xsuke an,mrh laa an? :P* 
garang ke nie??


mitos :: minah izaty nie sombong
realiti :: sombong?? itu sanggatt2 kasar yee :) sebenarnye aku bukan la sombong mane,tapi aku nie jenis yg berat mulut nak tego orang dulu. pendiam tu ad laa jugak sebab aku rase xperlu kot cakap bende yg xde faedah. macam orang puteh cakap 'silent is gold'. so lau diam,buleh la kumpul emas kot?? *mangkuk!* n mungkin jugak aku nie pemalu *ahaks,iyoo laa tuuhh* cuba laa try test korang tego aku dulu,xkan kuciwa punya lah haha! siyesly,aku xsombong. cuba lepas nie korang post something kt wall fb aku,tengok aku respond cane. baaeeekk punyee ^^,
sombong gilak!


mitos :: minah izaty nie girly
realiti :: a big no-no there! aku brutal ok haha! :D maybe kesilapan aku jugak sebab buat rambut rebond yg panjag (now da pendek!),jadi nye aku namapk ala2 girly d ctuu. sebenarnye aku agak sempoi orangnye,soo simple. aku suke jeans dengan tshirt plus slipper *fipper gtuu* n aku xde la gemoorr makeup pun. just pakai bedak debu (sebab aku alah bedak compact) n lipbalmlau rajin ckiitt baru laa aku pakai eyeliner. tapi mungkin sebab aku nie cerah,so bila pakai bedak ckitt pun orang cakap aku pakai bedak sampai 4kati *soo kesian*. tak patot tak patot. so itu laa aku,takde girly merly nye.

yaa yaa yaa :)






No comments: