Tuesday, October 18, 2011

SELASA with LOVE

I love Tuesday night!


why?


sebab Selasa malam ada ...


CINTA ELYSA




jangan lupa malam nie, pukul 9 yee :)
aku suka cerita nie bukan lah sebab Fasha Sandha okayy, aku xsuka dia ttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttttttttttt hahaha
aku suka hero dia, Aril atau nama sebenarnya Johan As'ari.



tengok muka dah tahu bengis kan? aku suka tengok lelaki macam nie sebab bagi aku lelaki macam nie sangatlah jantan. hot gituu. haha. tapi dia sweet sebenarnya. dia hormat Paksu dia and care pasal Elysa, dalam cerita nie lah.

baru aku tahu dia nie sebenarnya famous melalui drama Juvana.



si botak.
aku xperasan sebab aku xlayan Juvana nie.

kalau kat rumah memang confirm confirm aku tercangak laa depan tv layan cerita nie, tapi kalau kat KL memang haremm aku nak turun kedai semata-mata nak tengok cerita nie dengan kerja nya melambak kan. 
so, bila dah balik nie, aku pun catch up laa episod-episod yg aku dah ter'miss' melalui laman tonton. wahh gituu haha



gaya baru menonton tv. ceewwaahh ;p

sebelom tu kena daftar dulu.



lepas tu kena confirmkan kat e-mail yee, baru boleh log in and pilih nak tengok cerita apa or catch up episod mana. okay?

oh, tonton bukan tv3 je. semua anak-anak Media Prima macam tv9, ntv7, 8tv, semualah, semua ada. banyak sangat pilihan.

so, sekarang dah xrisau if miss program-program kat tv, tonton kan ada :))


lepas dah layan Cinta Elysa, terus jelah layan Edisi Khas dengan Fuhhh sekali. have a good day ^.^




No comments: