Tuesday, October 11, 2011

hadiah buat IBU :)

hai :)
good mood.

hari nie nak story bout hadiah buat ibu.

hari ibu ke??

bukan lah. xkan nak tunggu hari ibu je kan baru nak appreciate ibu kita,bagi hadiah semua,and say I love U bagai. hari-hari pun boleh buat macam tu. tapi xdela hari-hari nak bagi hadiah kan,botak pulak kepala nie =='

for my beloved mummy,i know whats your favourite,
thats why im giving u these :

8/10/11


set mangkuk Vantage.


tu bukan sopak ke hape,tu memang pesenn dia okayy
thats why lah beli tu,laen daripada yg laen,unik,i LIKE :D


harganya amatlah berpatutan.
bagi seorang suri rumah berkerjaya laa kan.
but bagi student macam aku nie,haduihh,ketaq jugak nak kuar fulus. fuhh

tapi xpelah,apalah sangat harga sedozen mangkuk Vantage kalau nak dibandingkan dengan apa yg ibu dah bagi selama 20 tahun nie kan. **walaupun ibu nie kedekut sikit ;p opss**

so ibu,jangan bising-bising lagi mana nak cari set yg matching dengan set gelas yg ibu dah beli kat KL tahun lepas. hehe okayy?

untuk senangkan ibu,kakak dah dapatkan kad membership supaya nanti kalau nak cari set matching lagi,ibu dapatlah diskaun :)



u olls,aku kena beli hiasan itik bodoh nie untuk dapatkan kad membership tu tau. sekarang aku kena pikir mana nak campak benda alah nie sebab nanti xde malaikat masuk rumah!
**kena cari kawan chinese and bagi kat dia!!**


apa-apa jelah untuk ibu. saya rela. SAYA SAYANG IBU.




nampak gayanya sape yg datang beraya rumah aku tahun depan bukan je boleh minum air dalam gelas Vantage tapi boleh makan sphagetti dalam mangkuk Vantage jugak! keeeelllaaaaaaaaassss kau senah! HAHA






No comments: