Thursday, October 27, 2011

hari yg PENAT tapiii SERONOK!

aaaa penattt, hari nie banyak buat benda seronok!

pagi pagi pukul 5.30 lagii dah bangun tau!
ishh dah laa hujan, mau je tarik balik selimut, tapi sebab dah janji dengan ibu awal-awal nak gi sekolah dia, kugagahi jua mandi air sejuk tuuu aaarrrr

sampai sampai je breakfast dgn nasi lemak kantin, elok pulak perut x meragam hehe! habis 1 sekolah ibu aku kenalkan, semua salam haha
dah masuk office ibu, macam2 buku kanak-kanak aku discover tauu




COMEL gilaa kan?? excited aku tengok HAHA

then, masuk class ibu dengan ETA dia, miss Anna!



sama-sama BIRU pulakk tuu, matching!

 seronok gilaa tengok miss Anna dengan ibu aku ajar bebudak tu English dengan lagu-lagu fun, menari-nari semua, kecoh class! macam tu lah baru budak-budak interested nak belajar English kann :))


lepas dah balik dari sekolah ibu, plan diteruskan dengan Kak Suha!
lama nyaa xjumpa, rinduu hehe plan asalnya nak hang out ramai ramai but then tinggal kitaorang je :( 
xpelahh, kitaorang gi tengok baby Kak Su, Raja Ammar :D



si Ammar nie asyik menguap-nguap je then bila disuap susu oleh mamanya, terus lentok je diaa aishh geram! orang datang nak maen-maen dengan dia, dia tido pulak, nak je kejut kuat kuat haha!
comel je dengan pipi dia, biasalah baby kan, naek geram jeee



**nie kena paksa nie, aku xberani sebenarnya nak pegang budak baru sebulan dua nie! tapii, ada tokoh x? ehemmm :p**

banyak kitaorang bualkan, aku pulak macam wartawan, tanya Kak Su pasal pengalaman dia pregnant and melahirkan Ammar! aku nie dah kenapa?? xsabar dah? haisshhh chooiii HAHA

before maghrib balik laa rumah, telinga merah dah pakai tudung seharian! dasar telinga CAPANG! :p


by the wayy, hari nie sangat penatt okayy, but I really really had wonderful moments, sangat seronok! :)


nak tido dahh, 9pm **awal gilaaa**




No comments: