Friday, October 28, 2011

jauh PERJALANAN luas PEMANDANGAN

tiba-tiba si dia suprisekan aku dengan cadangan gila pegi Mesra Mall Kerteh, dalam 2 jam lebih jugak laa perjalanannya daripada rumah!

aku xprepare dari segi emosi dan fizikal pun HAHA terkezutt eden dibuetnyoo, dah laa dress up pun sesimple je aishhh nak je aku gigit gigit diaa GGRRR :p

haritu memang aku penah cakap ngan dia yg aku nak gi sana sebab sana ada wayang, so boleh laa tengok REAL STEEL, tapi tadi xnyempat jugak sebab paling awal pun pukul 3.10, mane nak kejar balik before maghrib lagii, nak makan lagii, hish x sempat tuuu



at least or at last, dapat jugak ABC Special yg diidam-idamkan.
btw thankss awok! ngeeeeeeeeee :p :)
selalu kalau keluar bukannya xde dalam bandar nie, tapi xjumpa yg betul betul special, ada sape sape tahu kat mana? area K.Tghanu yee

disebabkan kekecewaan xdapat tengok Real Steel walaupun wayang dah ada depan mata, lepas pusing pusing 1 Mesra Mall tu kitaorang pun balik laa. on the way balik, banyak pulak kereta kereta konvoi dengan bendera Tghanu, ke KL lah tu nak tengok bola esok malam. GOOD LUCK weyh! **kalau menang aku sokong laa HAHA** 

cramp bontot perjalanan jauh, singgah la jap kat sini.
SINI!!


PANTAI RANTAU ABANG

pergghh, pantai nie 10 kali or berkali-kali lah lebih cantikk daripada pantai yg aku selalu pegi tuu, Pantai Batu Buruk. nama je batu tapi xde pun batu-batuan macam kat Rantau Abang tu. 





batu-batuan tu ada besar besar ada kecik kecik. yg besar tu banyak lekuk lekuk so bila air laut pasang, air akan memenuhi lekuk lekuk tu then bila air laut surut, lekuk tu jadi macam kolam kecik pulakk, indahnya kejadian alam ciptaanNya. cantik dipandang, susah nak diungkap dengan kata-kata, mata yg melihat itu sendiri akan memahaminya :))

beach never fail to amuse me.

insyAllah nak travel jauh jauh lagi cuti cuti nie, tenangkan hati dan fikiran sebelum masuk kolej balik, sambil sambil tambah pengalaman. kalau orang tanya, boleh laa cakap dah penah pegi kann.

okayy, the end :D
hari nie pun sama macam semalam. seronok tapi penat, penat tapi seronok, mana mana jelah hehe ^^


nikmat MATA disyukuri, mengagungi CIPTAAN Illahi.





No comments: