Sunday, August 7, 2011

its the first and last!!


salam 7 ramadhan :)) kurang dari setengah jam lagi dah nak berbuka **muka bercahaya** haha ye ye je bile cakap pasal berbuka nie ;p

hari nie nak share ngan korang berita gumbira! ding geding ding ding :)) ape yg first and last nie? kekasih awal dan akhir? ohh no no haha nie haaaaa taraaaaa result UJIAN TEORI BERKOMPUTER!


original,no copycat! 
**nie bukan menunjuk okayy,nie sharing namanye. xsuke? blah!**

alhamdulillah,first time amek terus lulus,so xdelah penambahan bayaran heheeee suke suke suke! so first time amek and last time jugak,no repeat2!

haa aku belom pernah story lagi kan pasal aku amek lesen kat blog nie? hehe macam nie,tokwan ku yg tersayang tiba2 cakap nak support aku amek lesen mase kiteorang tengah borak2 kosong kat umah,lupe dah bulan berapa ;p hah,aku pun ape lagi,bagai pucuk dicita ulam mendatang lah kan heeeee then daftarlah dengan agent SKEM.


lepas about a month barulah aku pegi KURSUS KPP yg 5jam tu. aku ingatkan sure2 lah bosan giler kan,tup tup pergghh interesting babe! aku ingat lagi name cikgu yg membebel hari tu,Cg Nizam. informal,xbosan,menarik and sampai.


dah tu,next step la pulak,test teori.sepanjang minggu aku busy giler dengan quiz test class semua,so sabtu malam semalam sebelum amek test tu barulah aku sempat khatam buku undang2 tu. tu pun dengan gangguan lagu2 raya! haha!


nie lah buku nyee,err naek loya aku habiskan semalam!

 pukul 8 pagi lagi aku dah turun. yg aku xkoserr sangat dengan SKEM nie ialah mase transport tu nak sampai. aish,mau setengah jam or sejam jugak lah kalau aku menunggu tu. sakit pulak hati aku nie,naseb lah aku puase,sabar tu lebih ckit.

then bila dah sampai pusat kat Danau Kota tu,kecuakan membuak-buak dalam hati. yelah tempat yg xpernah sampai,nak kena lulus test pulak tu. tekanan2 haha. masuk kaki kanan,click sana click sini,ulang baca soalan and jawapan balik,nah lepas 29 minit 35 saat aku tamatkan test tu. taraaaaaaaaa,resultnye seperti di atas! original okayyyyyyyyyy


**bukan imej sebenar** ;p

dengan senang hati nye aku pulang,di usha pula oleh driver SKEM yg masih muda belia itu! oppppsssssssssssss ttttteeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttt


okayy,aku xsabar nak pegi class memandu!







No comments: