Friday, November 18, 2011

permata hatiku ^^

lupakan jap benda benda yg menyakitkan hati dan mata.
termasuklah hal fb and group adek aku tu, budaknya pun dah 
block fb aku and group tu pun dah disorok, xtau mana nak cari.

so lets enjoy life and smileee :)


jom maen maen dengan permata hatiku :')


buah hati yg sangat manja, comel, pandai, nakal, kuat meragam,
haa semualah dia! haha geramm! btw,  sayangku nie nama dia Iqram.

nie anak bongsu arwah Moksu, al-Fatihah. Moksu aku dah meninggalkan kami semua setahun yg lepas, bersama-sama dgn anak sulungnya :'( 
anak sulung tu Iqmal nama dia, sebijik macam Iqram nie cumanya Iqmal tu rambut dia lurus and muka dia bujur sikit. 

disebabkan aku rapat dgn arwah Moksu aku dulu, Iqmal dan Iqram  menjadi sepupu sepupu kesayangan aku. sesungguhnya kehilangan arwah Moksu dan Iqmal meragut hampir separuh jiwa raga aku, sumpah sedih T_T naseb masih ada Iqram, pengubat duka itu.

sepanjang cuti sebulan lebih nie, kebanyakan waktu petang aku dihabiskan dgn melayan karenah si Iqram nie. dia maen bola, aku maen bola. dia maen lawan lawan, aku maen lawan lawan. dia nak maen belon, aku tiupkan belon. dia nak maen basikal, aku tolong tolakkan basikal. penat tu penat laa sebab dia nie hyperactive, tapi seronok sangat tengok gelagat dia. bila dia happy aku pun jadi happy :)

nie gamba gamba dia masa aku, tokwan dan tokki aku bawak dia lunch kat luar. rupa aku nie dah macam mak orang dah duk melayan dia! haha





dah nak habis cuti nie, sayang pulak nak tinggal dia :(



nanti mesti rindu nak dengar pelat dia sebut 'aty', singkatan kak ty huhu




No comments: