Sunday, November 13, 2011

DOUBLE MIDDLE FINGER for u, BIG FAT LOSERR BITCH!!

**aku telah sedaya upaya menahan jemari dan 
menapis ayat ayat dalam entry ini, sekian**
dah lama sangat lidah nie xjadi haremm, sumpah seranah orang!
aiseh, baru nak mensucikan diri, cakap benda benda baek je,
satgii jumpa pulak 1 group s**t nie maki maki adek aku!

patot laa adek aku mengadu dia xboleh bukak fb.
kalau setakat gaduh gaduh mulut, balas balas status tu pegi lantak laa, aku pun malas amek port. tapi nie dah melampau sangat nie, mau nya x hangin satu badan aku??!

creator dia, nie haa, minah yg xleh terima kenyataan
lelaki xnakkan dia tapi tangkap cintan dengan adek aku!


sayang, muka maniss tapi hati busukk!
aku malas nak cakap banyak tapi readers sila judge sendiri perangai budak xsedar diri nie! dikatanya adek aku 'kawan makan kawan' just sebab xpuas hati adek aku dapat couple dengan budak lelaki yg dia minat, padahal adek aku xtahu pape pun! habis kau tu apa? lagi teruk daripada tu!




kesian, dah Tuhan bagi sempurna macam nie terencat akal pulak. 
dah dasar budak tu budak jugak, x fikir jauh langsung. kau nak burukkan adek aku pakai buat group fb bagai, bukan adek aku tau yg orang pandang serong, tapi kau tu yg orang akan kutuk. patut laa xde orang nakkan kau! kau dengan sekutu sekutu seangkatan dengan kau semua makan laknat selagi page group tu x kau delete. mintak mintakk kau m**pus besokk!




aku nie, kalau nak buat macam yg kau dah buat kat adek aku, boleh je, anytime sebab fb kau pun bukan private sangat, gamba gamba kau nie pun aku boleh amek walaupun x friend. lagi dahsyat punya group aku boleh buat untuk kau, F***KER. 

tapi dalam marah marah aku, aku masih ingat Tuhan dan fikir rasional. buat apa aku dengan adek aku nak jadi terencat dan meroyan ala-ala beruk macam kau?? fb bukan untuk hack hack orang and buat page macam tu laa, please grow up!
ingat eh, aku akan kenakan kau dengan cara aku tersendiri **senyum jahat**

lepas aku kena, adek aku pulak yg jadi mangsa manusia bernama 'sahabat'. peeps, dunia nie sangat menakutkan okayy. Ya Allah, Kau azab lah manusia manusia sebegini cash di dunia dan di akhirat kelak. AMIN.

aku cepat sentap? kalau someone hack fb one of your family member yg paling kau sayang and then buat group BULLS**T macam tu, kau boleh jamin x yg kau akan diam dan sabar?? paling x pun kau akan marah marah jugak laa, ntah ntah lagi terok kot??




KAU BOLEH 'SENTUH' AKU TAPI BUKAN FAMILY AKU!







No comments: